קצת על קשירות אירוטיות או אם תרצו בונדאג' למתחילים

אחד המצבים השכיחים בחנות שלנו הוא שנכנסת לקוחה ומבקשת אזיקים (כן זה יכול להפתיע אבל לרוב . עכשיו, נכון שאם כבר לקנות אזיקים אז החנות שלנו היא המקום הנכון לעשות זאת ונכון שצריך לכבד את רצון הלקוח, אבל רב הסיכוי שהלקוח במקרה זה לא ממש מכיר ויודע מה הסיכונים שטמונים בקשירות בכלל ובשימוש באזיקי מתכת בפרט.

קצת על האביזרים המשמשים לקשירה

אזיקים לידיים ממתכתאזיקי מתכת:
זהו אמצעי קשירה נוח במיוחד ושקשה להשתחרר ממנו ללא מפתח. הוא מעולה למשחקי קשירות של הידיים מאחורי הגב או מלפנים ויוצר תחושה אדירה של חוסר אונים מוחלט. אזיקים ממתכת לא מתאימים בשום אופן לכבילה של אדם לעצמים כל שהם ואסור לגרור את האדם הכבול תוך משיכת האזיקים.

דמיינו את המצב הבא: מתכת דקה וקשיחה בעובי של כ 3מ"מ מקיפה את אחד האיזורים הרגישים בגוף שלכם: פרקי הידיים. משיכה לא נכונה בכוון לא נכון יכולה לגרום לנזקים שספק אם אפשר יהיה לתקן אותם. אני לא רוצה להבהיל אתכם, רק לגרום לכם לחשוב קצת ולשקול את הצעדים שלכם בצורה טובה יותר.

הגרסא הגרועה ביותר של אזיקי המתכת היא גרסת האזיקים הזולים מכוסי הפרווה. ראשית אלו ב100% מהמקרים אזיקים אשר עשויים ממתכת זולה ושלא ניתן לנעול אותם מפני סגירה הדוקה מדי(נעילה כפולה) הבעיה השניה היא שהפרווה לא ממש מגינה מפני נזקים, זה די מקביל ללכסות פגוש של רכב ב2 מ"מ פרווה ולצפות שזה יגן על הולכי רגל בשעת תאונה. אם כבר החלטתם ללכת על אזיקי מתכת אז וודאו שאתם קונים אזיקים באיכות משטרתית בעלי נעילה כפולה.

אזיקי ידיים מבדאזיקי סקוץ:
אלו אזיקים שעשויים לרוב מבד או מניאופרן ואשר נסגרים על פרקי הידיים או הרגליים בעזרת סקוץ. אזיקים אלו מעולים למשחקי קשירות כיוון שקשה מאוד לגרום בעזרתם לנזקים והם לרוב נעימים ונוחים מאוד לאדם שאתם קושרים. אזיקים אלו הם אזיקים שניתנים לפתיחה מהירה במקרה הצורך וטובים למספר רב של מצבי קשירה. אומנם אזיקים אלה לא באמת מקנים את תחושת חוסר האונים המוחלטת מכיוון שהם ניתנים במצבים מסויימים לפתיחה על ידיי האדם הקשור, אך הם אביזרים מעולים למתחילים.




אזיקי ידיים מרופדים מעוראזיקי עור:
אלו אזיקים שנחשבים למתקדמים יותר בשל מחירם הגבוה. אביזרי קשירה מעור ניתנים לרוב לנעילה באמצעות מנעולים ונחשבים לבטוחים מאוד לשימוש. לא ניתן להשתחרר מאזיקי עור אשר נרתמו בצורה נכונה ואשר ננעלו בעזרת מנעול מתאים. ניתן להשתמש במוצרי קשירה מעור למספר רב של מצבי קשירה מעניינים כגון קשירה למיטה או לרהיטים אחרים. הסיכוי לפציעה בשימוש באזיקי עור הוא נמוך והם מומלצים למי שכבר הבין שזהו הפטיש שלו ולא פוחד ממחויבות.


חבל יפני לקשירהחבלים:
החבלים הם אמצעי הקשירה הנפוץ ביותר וכנראה גם הקל ביותר לשימוש, אך יש לשים לב למספר נקודות חשובות לשימוש בחבלים. תחילה יש לוודא שאנו משתמשים בחבל מתאים: חבל מתאים הוא חבל רחב מספיק כדי למנוע עצירה של זרימת הדם בפלג הגוף שאנו קושרים והוא צריך להיות עשוי מחומר שלא ישרוט ויפצע את העור. החבלים משמשים גם לקשירה אומנותית (שיבארי) וניתן להגיע בעזרתם לקשירה וריתוק מוחלטים של הנשלט או הנשלטת שלכם. לעולם אין לכרוך חבלים באיזור הצוואר .

ישנם מספר חוקים שאסור לעבור עליהם כאשר משחקים משחקי קשירות. החוק הראשון הוא שאסור להשאיר אדם קשור ללא השגחה מכיוון שהוא נחשב לחסר אונים ולא יוכל לעזור לעצמו במקרה הצורך, חוק זה תקף פי כמה כאשר פיו של האדם הקשור חסום. יש להתאים את אביזרי הקשירה למצבי הקשירה הרצויים, כלומר אזיקי מתכת למשחקי שליטה עדינים ואזיקי עור או חבלים כאשר מופעלי לחץ על האיזורים הנקשרים.

זיכרו: כאשר אתם מציגים לבן או בת הזוג את הקשירה כמשחק חדש בחדר המיטות נסו לעשות זאת בעדינות עם האביזר המתאים. אל תנסו לקשור את בת הזוג שלכם בשלשלאות ולסתום את פיה בגאג כדורי בפעם הראשונה שאתם משחקים במשחקי קשירות מכיוון שסביר להניח שתרתיעו אותה מלהמשיך בכוון זה. נסו להשתמש תחילה בצעיפי משי נעימים לקשירה של הידיים ולצורך כיסוי העיניים ותתקדמו משם באופן ששניכם מרגישים בנוח.

אני מקווה שעזרתי במקצת ואשמח לשמוע שאלות ולקבל תגובות מקצועיות על המאמר. יש בארץ מספר אנשים מומחים בתחום קשירות החבלים ואשר מעבירים סדנאות מעניינות בנושא. ניתן למצוא אותם באתר הכלוב או בפייסבוק ולהצטרף לסדנא כזו כאשר היא מתקיימת.

אביזרי מין פופולארים בחנות שלנו