עיצוב על בעולם אביזרי המין

כמו אחיו לסדרה האברסט מגיע באריזה מרשימה ומעוצבת. האברסט מונח ארוז וחתום בשקית ניילון בכדי לשמור על סטריליות המוצר וכדי להבטיח שלא היה בשימוש טרם הרכישה. באריזה נוכל למצוא גם את העריסה המשמשת הן לטעינה והן כתאורת לילה רומנטית ומרגיעה וגם את המטען המתחבר לעריסה. המארז המרשים והלא מתפשר הופך את מוצרי הסדרה לאידאלים כמתנה לאחת המיוחדת שלכם/ן.

לאחר פתיחת האריזה וחיבור המטען לעריסה, יש להטעין את האברסט 6 שעות כהטענה ראשונה. לאחר מכן ניתן להטעין את האברסט לפי הצורך וכאשר טעינת המכשיר תסתיים, נורית החיווי שעל העריסה תהפוך מאדומה לירוקה.

בגב העריסה, ניתן למצוא מתג קטן, אשר יפעיל את התאורה הלילית של העריסה, התאורה מורכבת משתי נורות לד קטנות ולבנות אשר יאירו את החדר באור עמום רך ונעים.כבר מזמן הפנמנו שתחום אביזרי המין הוא אין סופי, אבל למען האמת אנו עדיין מופתעים כל פעם מחדש מהרעיונות, היצירתיות והחדשנות שיש לענף אביזרי המין להציע.

המוצר אותו נסקור הפעם הוא האברסט מבית T.O.Y (או באנגלית צחה Thinking Of You)

לאחר פתיחת האריזה וחיבור המטען לעריסה, יש להטעין את האברסט 6 שעות כהטענה ראשונה. לאחר מכן ניתן להטעין את האברסט לפי הצורך וכאשר טעינת המכשיר תסתיים, נורית החיווי שעל העריסה תהפוך מאדומה לירוקה.

בגב העריסה, ניתן למצוא מתג קטן, אשר יפעיל את התאורה הלילית של העריסה, התאורה מורכבת משתי נורות לד קטנות ולבנות אשר יאירו את החדר באור עמום רך ונעים.טוב ועכשיו לויברטור עצמו: גוף הויברטור עשוי מ100% סיליקון בדרגה רפואית, רך ונעים למגע. סיליקון הוא החומר האידאלי לייצור אביזרי מין היות והוא נטול נקבוביות ולכן קל לניקוי ולחיטוי. בשל היותו ויברטור נטען, האברסט עמיד לחלוטין למים ולנוזלים אחרים, פשוט וקל לשטוף אותו לאחר השימוש במים ובסבון. מגעי הטעינה מצופים זהב ולכן לא יחלידו או יפגעו מהמים. לפני הנחתו בעריסה, מומלץ לנגב ולייבש אותו הייטב ולוודא שמגעי הטעינה יבשים גם הם.

האברסט נוח מאוד לאחיזה, הוא מרגיש יציב וגם לשותף/שותפה שלכם יהיה קל לאחוז בו.

גירוי חיצוני: האברסט רוטט לכל אורכו ולכן ניתן להניח אותו ולהצמיד אותו מכל צדדיו לדגדגן ולאו דווקה להשתמש בקצה שלו, מומלץ לחכך אותו ולא להצמיד אותו בצורה סטאטית לצורך גרוי טוב יותר.

חדירה: האברסט מעט גדול במידותיו ולכן קצת קשה להחדירו בהתחלה, ניתן להשתמש בחומרי סיכה על בסיס מים או להתחיל בחדירה לאחר גירוי חיצוני ממושך, למנוסות שבינכן לא תהיה בעיה כלל. האברסט נותן תחושה נעימה של מילוי ובשל העובדה שהרטט מורגש לכל אורכו הוא ימשיך גם לגרות את הדגדגן בזויות השונות.

ההפעלה: לאברסט יש שלושה כפתורים נוחים ללחיצה שמגיבים היטב, הכפתור האמצעי מיועד להפעלה וכיבוי של הויברטור כמו גם למעבר בין סוגי המקצבים השונים - חמישה במספר ושני הכפתורים האחרים המסומנים בסימן + ו - מיועדים להגברת והחלשת עוצמת הרטט.

האברסט הוא ללא ספק אחד הויברטורים השקטים הסקסיים והיעילים שפגשנו, כל זאת והעובדה שהוא מוצר פרי עמלו של מעצב ויזם ישראלי הופכים אותו למתנה האידאלית ולרכישה הטובה הבאה שלכם/ן.

אתם מוזמנים לבוא ולהתרשם מסדרת המכשירים בחנות אביזרי המין שלנו.

אביזרי מין פופולארים בחנות שלנו