מין אנאלי לגברים, המבוא לנקודת הP ושניה לפני שאת שולפת את הסטראפון

מין אנאלי לגברים, המבוא לנקודת הP ושניה לפני שאת שולפת את הסטראפון

רצה הטבע, ושם את אחת הנקודות המענגות ביותר של הגבר בדיוק במקום שבו לא זורחת השמש :)

נקודת הP של הגבר, בלוטת הערמונית או הפרוסטטה בשמה, נמצאת כ4 - 5 ס"מ מאחורי פי הטבעת ולכוון שק האשכים או הבטן. כאשר מפעילים עליה לחץ בתנועות של פנימה והחוצה היא יכולה להעניק לגבר שלכן אורגזמה חזקה ומהנה הרבה יותר.

כמו במין אנאלי אצל נשים יש להתחיל לאט, ולהקשיב לשותף שלכן. יש למרוח כמות מכובדת של נוזל סיכה על האצבע ועל פי הטבעת ולהתחיל לעסות את פי הטבעת בצורה מעגלית ולאט לאט להחדיר את האצבע. תוכלי לעשות זאת בזמן שאת מגרה את איבר המין של הגבר שלך כך שהחוויה תהיה מרגיעה ונעימה יותר עבורו.

כאשר הצלחנו בהחדרה של האצבע יש לכופף אותו לכוון בטנו של הגבר ולהזיז אותה מעט תוך הפעלה של לחץ מתון עד שמרגישים מעין בליטה קטנה. בליטה זו היא בלוטת הערמונית ולאחר שאיתרנו אותה ניתן להזיז את האצבע תוך הפעלת לחץ עדין בתנועות של פנימה והחוצה. לא צריך להעיל לחץ רב מדי או להניע את האצבע במהירות. הפעולה צריכה להיות עדינה חושנית ונעימה לשניכם.

חוץ משימוש באצבע ניתן גם להשתמש במעסים יעודיים לערמונית כמו המעסה הפשוט לערמונית.

זוגות רבים שעברו את השלב הראשון של הניסוי והמבוכה ולאחר שהגבר הפנים שמין אנאלי יכול להיות מהנה מאוד עבורו, עוברים לשימוש באביזרים קצת יותר גדולים וקצת יותר מהנים בפן המשחקי והפסיכולוגי. מוצרים כאלה יכולים להיות דילדואים אשר משמשים את בת הזוג לצורך ביצוע החדירה, או דילדואים אשר מחוברים לרתמת סטראפאון למי שמחפשים את היפוך התפקידים והחוויה המלאה.

בכל מקרה רצוי להתחיל לאט ולהתקדם תוך הקשבה ולמידת התגובות של הגבר שלך.

ומילה אחרונה על נקיון: בדיוק כמו אצל נשים, על מנת ליהנות מחויה נטולת תקלות, מומלץ לנקות היטב את אזור פי הטבעת לפי המשחק, וכאשר מדובר במשחקים אינטנסיביים יותר מומלץ גם לבצע ניקוי על ידי שימוש בחוקן. ואם אתם חולקים בצעצועים יש לוודא שימוש בקונדום על גבי הדילדו או הויברטור שאתם משתמשים בו.

תהנו :)

אביזרי מין פופולארים בחנות שלנו