מהו פלאג אנאלי וכיצד להשתמש בו?

פלאגים אנאלים או בשמם הלועזי באט פלאגס הם אחד המוצרים האנאליים הפופולארים והשימושיים ביותר. לפלאגים יש שני תפקידים עיקריים, ובשימוש נכון ניתן להפיק מהם הנאה צרופה.

התכונה הכי דומיננטית של פלאג אנאלי כמו בכל צעצוע אנאלי תקין היא בסיס רחב. הבסיס הרחב מונע אפשרות של החלקה לתוך הרקטום. הרקטום הוא בולען וברגע אחד של חוסר בתשומת לב, יכול לשאוב לתוכו אביזרים. אם בילוי בחדר המיון לסשן מדיקל לילי הוא לא כוס התה שלכם אז בבקשה וודאו כי האביזר האנאלי בו אתם משתמשים יוצר למטרה זו והמנעו משימוש באביזרים מאולתרים ושאר ירקות.

ובחזרה לפלאגים: מעבר לבסיס הרחב לפלאג יש גם הפרש בקוטר שבין ראשו לבין צווארו. תכונה זו מאפשרת לפלאג להשאר במקומו עד שנאלץ אותו לצאת או עד שהרקטום ימתח מעבר לקוטרו של הצוואר. הפלאג יכול לשמש אותנו לצורך הכנת פי הטבעת למין אנאלי בכך שהוא עוזר להרפות את השריר ולהכינו לאיבר או אביזר גדולים יותר ויכול לשמש אותנו לצורך יצירת תחושה "מלאה" כאשר אנחנו משאירים אותו מוחדר בזמן קיום יחסי המין.

חלקי הפלאג האנאלי

נשים וגברים כאחד יכולים להפיק הנאה מרובה משימוש בבבאט פלאגס. אצל גברים ניתן להסביר זאת בכך שבלוטת הערמונית- הפרוסטטה מגבירה את הגרוי המיני ומחזקת את האורגזמה הגברית כאשר מעסים אותה או כאשר מפעילים עליה לחץ. ישנם פלאגים מיוחדים לשימוש ע"י גברים אשר עוצבו עם קימור קל בקצה, מה שמאפשר להם מגע טוב יותר עם בלוטת הערמונית.

ככלל, ככל שצוואר הפלג יהיה צר יותר מראשו, כך ישאר הפלאג מוחדר לאורך זמן ממושך יותר במקומו מבלי שיחליק לנו החוצה. כמו עם כל צעצוע אנאלי, יש להשתמש בחומר סיכה לצורך ההחדרה. הרקטום אינו משמן עצמו כמו במקרה של הנרתיק הנשי, כך שחייבים להשתמש בנוזל סיכה לפני ובמשך השימוש.

כאשר מדובר בפלאג שמשמש את יותר מאחד מבני הזוג, מומלץ לעטוף את הפלאג בקונדום לפני השימוש.

כדי להחדיר את הפלאג בצורה בטוחה:

  • יש להתחיל מפלאג צר יחסית.
  • את הפלאג יש לשמן בעזרת נוזל סיכה מתאים לפי החומר ממנו עשוי הפלאג.
  • יש לטפטף נוזל סיכה על פי הטבעת ולעסות ולהחדיר אותו בעזרת האצבע לתוך פי הטבעת.
  • כעת יש לקחת את הפלאג ובהדרגה להחדיר אותו לפי הטבעת.

*אין לאלץ את הפלאג בכח, אלא בצורה איטית והדרגתית להחדיר אותו עד אשר הוא מוחדר כולו ופי הטבעת מקיף את צוואר הפלאג.

בחנות שלנו תוכלו למצוא פלאג אנאלי בשלל צורות למתחילים ולמי שהתחום האנאלי לא זר לו. אנו ממליצים להתייעץ לפני הרכישה כדי לוודא שהפלאג שבחרתם הוא המתאים לכם ביותר.

אביזרי מין פופולארים בחנות שלנו