כיצד להלביש ואיך להשתמש בטבעת רטט זוגית

רוצים לשפר את יחסי המין והקרבה בינכם? מחפשים משהו שיצית שוב את הלהט והריגוש במיטה? לא התנסתם עדיין בשןם אביזר מין ואתם לא יודעים מהיכן להתחיל? יש לנו את האביזר המושלם בשבילכם להתחלה וגם להמשך הדרך: טבעת רטט זוגית.

טבעות הרטט הן אביזר המין הזוגי הפופולארי ביותר. הן לא מאיימות בצורתן ומאפשרות לכם להוסיף ריגוש ועניין ליחסי המין שלכם ללא מאמץ מיוחד. מכיוון שטבעת רטט היא אביזר מין לא פולשני, כלומר הן לא משמשות לחדירה, הן מתאימות מאוד כאביזר ראשון וכמתנה.

כיצד לשים טבעת רטט זוגיתתפקידן של טבעות הרטט הוא למנוע את יציאת הדם מאיבר המין של הגבר ובכך לשפר את הזיקפה ומשך קיום יחסי המין וגם להעביר רטט לדגדגן של בת הזוג במהלך האקט המיני.

טבעות הרטט נחלקות לשני סוגים עיקריים:

הטבעות החד פעמיות(Disposable):

בגופן של הטבעות החד פעמיות ישנן סוללות שלא ניתן להחליף כאשר הן נגמרות אך הן מספיקות בדרך כלל לרטט של כ30-40 דקות והן ולכן מחירן נמוך. יתרונן של הטבעות החד פעמיות הוא בכך שהן לוחצות פחות על איברו של הגבר ומאפשרות להתנסות בצעצוע חדש מבלי לגרום לחוסר נוחות.

הטבעות הרב פעמיות:

טבעות אלה עבות יותר ולכן גם לוחצות יותר אך מחזקות את הזיקפה בצורה משמעותית יותר. הן מכילות סוללות שניתנות להחלפה ועוצמת הרטט שלהן היא בדרך כלל חזקה יותר משל הטבעות החד פעמיות והן בעלות שטח פנים רחב יותר.

אנו ממליצים לפחות בהתחלה לבחור טבעת שהיא כמה שפחות מסורבלת ובעלת פרופיל נמוך ולא עם כל מיני צורות של חיות ומנגנונים גדולים ומסורבלים, הרעיון הוא לשכוח שהטבעת שם ורק להנות מהתחושות שהיא מעניקה מבלי הצורך לסדר וליישר אותה כל הזמן.

את טבעת הרטט יש למתוח ולהלביש בצמוד לאשכים, השאלה שאנו נשאלים לרוב היא: האם מנגנון הרטט אמור להיות ממוקם מתחת לאיבר או מעליו? והתשובה היא שזה פשוט תלוי בתנוחה שאתם נמצאים בה : בתנוחה המיסיונרית מנגנון הרטט של הטבעת צריך להיות ממוקם למעלה, ובתנוחה הפוכה (כמו דוגי סטייל לדוגמא) מנגנון הרטט צריך להיות ממוקם מתחת לאיברו של הגבר.

רוצים לנסות טבעת רטט איכותית? אנו בטוחים שתוכלו למצוא אצלינו טבעת רטט שתתאים לכם.

אביזרי מין פופולארים בחנות שלנו