זה לא שאת סוטה, פשוט האנשים שמסביבך משעממים

ספנקינג לאישה סקסית עם מחוך

מדהים מספר הפעמים ששמענו מלקוחה או לקוח את המשפט "אני בטח נשמעת מזה סוטה?" אבל כאשר אנו מתחילים לדבר, מהר מאוד הם מתחילים להבין שאין שום רע בלעשות מה שהם אוהבים ועושה להם טוב כל עוד זה נעשה בביתם הפרטי ובהסכמת שני הצדדים לכן חנות סקס באוירה נעימה ומבינה כמו שלנו היא בדיוק המקום המתאים להגיע אליו.

כלל מספר אחד אומר שאם מה שאתם עושים הוא מוסרי, לא עובר על החוק ונעשה בצורה שפויה ובהסכמת כל הצדדים, אז לכו על זה מבלי להטריד את עצמכם במה אחרים חושבים.

נכון שלא צריך לערב את כל העולם במה שאתם עושים בביתכם הפרטי, אך ההגדרה למה נחשב ל"סוטה" או "נורמאלי" היא הגדרה אותה אנו יוצרים בראשנו. מעשה "נורמאלי" או "נורמה" קובעים לרוב את הדרך בה נהוג או רצוי להתנהג בסביבה ניטראלית בדרך המוסכמת על דעת הרוב.

כאשר אתם נמצאים בחדר השינה הפרטי שלכם, אין לאף אדם זכות לקבוע באיזו דרך מותר לכם להינות. ברגע שתתנו לעצמכם להשתחרר מהמחשבה על מה אחרים חושבים ותפסיקו לתת דין וחשבון לאנשים שסובבים אתכם לגבי הרגעים האינטימיים ביותר שלכם אז תוכלו באמת להשתחרר להתפתח ולהינות.

אפשרו לעצמכם את החופש לזרום עם הפנטזיות הכי פרועות שלכם. דברו עם בן\בת הזוג ונסו לשתף אותם כך שיהיו שותפים מלאים לצרכים והשאיפות שלכם. הרבה אנשים מגיעים לגיל מבוגר לאחר שבמשך שנים ניסו להסתיר מבני זוגם פנטזיות שנחשבו בעיני עצמם כסטיה או כמשהו שבן או בת הזוג לא יוכלו לקבל. הפתיחות המינית חשובה מאוד לקשר הזוגי שלכם. שתפו את בני הזוג שלכם, התחילו בשיחה על מה שמעניין אתכם על דברים שהייתם רוצים לנסות לעשות ביחד, יתכן שתופתעו לטובה.

הסיבה שכיום ניתן לדבר יותר ללמוד ולהתפתח היא שבעבר הלא מאוד רחוק מי שחש שהפנטזיות המיניות שלו לא התקבלו על ידי האחרים נאלץ להסתגר בתוך עצמו. כיום רשת האינטרנט מכילה חומר רב גם מקצועי וגם חוויתי, וסביר להניח שתוכלו תמיד למצוא מישהו או מישהי בעלי אותן הפנטזיות והמחשבות, מה שיעודד אתכם סוף סוף להבין שאתם לא שונים או חריגים אלא פשוט מאפשרים לעצמכם להינות הרבה יותר.

אביזרי מין פופולארים בחנות שלנו