הביקור הראשון שלי בחנות סקס

אני עוד זוכר את הפעם הראשונה שלי בחנות סקס.

זה היה לפני שנים (בערך 20) עוד בתקופה שחנויות הסקס היו מוחבאות במקומות כמו התחנה המרכזית בתל אביב. כאשר החלטתי להפתיע את זוגתי (אשתי לעתיד) וניגשתי לחנות שידעתי שנמצאת באחת הקומות האפלות של התחנה החדשה.

אני זוכר את המבוכה שהיתה לי כאשר נכנסתי לחנות הקטנטנה, את הפורנוגרפיה אשר נשפכה מכל עבר, ואת המבחר הדל שהיה מסודר על מדפים מאובקים ללא אפשרות של ממש לראות את המוצר או לגעת בו. לא אווירה ממש מזמינה. אך אם כבר נכנסתי אז כדאי שלפחות אמצא משהו מעניין לקנות. לא זכור לי מה בדיוק רכשתי שם אך אני זוכר שבליבי אמרתי לעצמי שחייבת להיות אופציה טובה הרבה יותר.

כעבור מספר שנים כאשר פתחנו את החנות שלנו, ניסינו ליצור בה אווירה שתקל על אותה הפעם הראשונה. לא אותה אווירת פורנוגרפיה מאיימת. לא אותם המוצרים שקונים כי זה מה שיש ואין ברירה, והכי חשוב שלמוצרים תהיה אחריות ושירות אמיתיים כמו בכל תחום אחר.

התגובות שאנו מקבלים בעיקר ממי שזו הפעם הראשונה שבה הוא נכנס אל חנות סקס הן מעולות. נשים וגם גברים שזו הפעם הראשונה שלהם יכולים להסתובב בחנות באין מפריע ולראות ולגעת בדוגמאות הרבות של המוצרים אשר נמכרים בחנות. והתשובות לכל שאלה שלכן\ם עניניות מקצועיות ומגיעות מהנסיון הרב שלנו כזוג.

כמו בכל תחום החוויה הראשונה היא חשובה, כי היא זו שתעניק לנו את החשק להמשיך ולנסות ולהתנסות שוב ושוב. ובתחום שהוא כל כך חשוב לזוגיות כמו סקס, חשוב שהפעם הראשונה תהיה ממש ממש טובה.

אביזרי מין פופולארים בחנות שלנו