משחקים בחצר האחורית - מדריך מקוצר למין אנאלי

משחקים בחצר האחורית - מדריך מקוצר למין אנאלי

מין אנאלי אצל נשים וגם אצל גברים הוא דבר מאוד אינטימי ופתוח, מין אנאלי יכול להצביע על קשר חזק ורצון לנסות ולהעמיק את הזוגיות ויכול ללמד אותנו דברים חדשים על בן או בת הזוג שלנו. בכתבה זו נתייחס בעיקר למי שלא התנסה או שיש לו נסיון חלקי במין אנאלי, אך גם מי מכם שיותר מנוסה יוכל להפיק תועלת ממנו.

מדריך למין אנאלי הבלוג של פאן סטאףמין אנאלי גם אצל נשים וגם אצל גברים יכול להיות אקט מהנה מאוד, תחילה יש להבהיר שלא כולם יפיקו הנאה ממין אנאלי ולא כולם יחוו את אותן התחושות.

קצת טופוגרפיה:

הרקטום הוא שריר טבעתי שתפקידו הטבעי הוא להוציא דברים, הרקטום הוא איזור רגיש גם אצל גברים וגם אצל נשים וניתן להפיק הנאה מחיכוך או עיסוי שלו במהלך קיום יחסי המין.

חוק מספר1: שלווה ורוגע

בשל יעודו הטבעי של הרקטום, הוא טוב יותר בלהוציא דברים מאשר לקבל אותם, לכן כאשר אתם ניגשים לאיזור זה יש לעשות זאת לאחר גירוי ואגינלי אצל האישה או גירוי של איבר המין של הגבר. ניתן להרגיע את בן\בת הזוג על ידי מסאג' נעים או לחישות סקסיות באוזן, אך לעולם אל תנסו סקס אנאלי בפעם הראשונה כאשר בן/ בת הזוג מתוחים או לחוצים מכיוון שהרקטום יהיה מכווץ ויהיה קשה לחדור אליו מבלי לגרום לחוסר נוחות או כאב.

חוק מספר 2: נקיון והיגיינה

החששות שלכם מובנים, הרקטום נחשב לאיזור מלוכלך (לפחות כך גרמו לנו לחשוב) אך ניתן למנוע עוגמת נפש או תקלות מביכות בעזרת מספר כללים פשוטים. מומלץ להתרוקן כשעתיים לפני המין האנאלי ולוודא יציאה מלאה. לא מומלץ לאכול ארוחות כבדות מספר שעות לפני ביצוע האקט כיוון שהן יגרמו לתחושת לחץ ולתופעות לא אירוטיות במיוחד. למי שחושש מתקלות לא רצויות, מומלץ להתשתמש בבלון חוקן או בערכת חוקן אותם ניתן להשיג בחנות לאביזרי מין, או בבית מרקחת. הרקטום מתנקה מעצמו, כך שאם ביקרתם בשירותים מספיק זמן לפני האקט עצמו אתם יכולים להיות שקטים.

כאשר עוסקים במין אנאלי, גם כאשר מדובר בפרטנרים קבועים מומלץ להשתמש בקונדום, הסיבה לכך נעוצה בכך שחיידקי המעיים הם חיידקים לא נעימים, ויכולים לגרום לדלקות ומחלות כאשר הם באם במגע עם הואגינה או במגע אוראלי. לכן מומלץ להשתמש בקונדום על צעצועים שמשמשים גם למין ואגינלי או על ידי יותר מאדם אחד. לעולם אל תעברו לסקס ואגינלי או אוראלי ישר לאחר סקס אנאלי מבלי להחליף קונדום או לחטא את הצעצוע/ איבר המין של הגבר.

חוק מספר 3: נוזל סיכה, הרבה נוזל סיכה

הרקטום בניגוד לאיבר המין של האשה אינו בעל סיכוך טיבעי, לכן יש להשתמש בנוזל סיכה בכל מגע אנאלי, שלא כמו בסרטי הסקס, שימוש ברוק או בלחות הטבעית של הואגינה לא יספיקו לכם, השחקניות בסרטים הן מקצועניות ועורכות הכנות לפני האקט. השימוש בחומר סיכה יבטיח לכם חויה מהנה ונעימה יותר. יש להשתמש בחומרי סיכה מאושרים לשימוש ע"י משרד הבריאות אשר נרכשים בבית מרקחת או בחנויות לאביזרי מין. ישנם סוגים רבים של חומרי סיכה, למי שמתחיל אנו ממליצים על חומר סיכה מבוסס מים אשר, לא מלכלך וידידותי יותר למתחילים, בשלבים הבאים ולאחר שאתם כבר מרגישים בנוח מומלץ לעבור לנוזל סיכה על בסיס סיליקון, אשר נספג פחות מהר בעור ומתאים לפעילות אנאלית מומשכת יותר.

טוב, אז איפה מתחילים:

תחילה יש להביא את בן או בת הזוג להרפיה של השרירים בעזרת גרוי של הפיטמות או איבר המין או על ידי מסאג' מרגיע, דברים נוספים שיכולים לעזור הם אמבט חם, נרות ריחניים ומוסיקה נעימה.

לאחר שנכנסנו לאוירה המתאימה, מומלץ להתחיל כאשר בן בת הזוג כורעים על ארבע כאשר הראש מונח על הכרית. כעת יש לקחת נוזל סיכה ולטפטף על הרקטום בעדינות. כעת, בעזרת הזרת יש לעסות את הרקטום ולהחדיר לאט לאט נוזל סיכה לתוך הרקטום ובתנועה סיבובית לאט לאט ותוך כדי הוספת עוד נוזל סיכה להחדיר את האצבע פנימה, יש לוודא שהצפורניים גזוזות כדי להמנע מפציעה של הרקטום.

פלאג אנאלי למתחילים בחנות סקס פאן סטאף

כעת לאחר שהצלחנו להחדיר את הזרת יש להשאירה בפנים עד שהשריר ירגע ויתרגל לעצם הזר שהוחדר אליו. לאחר מכן יש לעבור לאצבע גדולה יותר ולאט לאט למתוח ולהרגיע את הרקטום.

כאשר אנו מוכנים לנסות להחדיר את איבר המין של הגבר או צעצוע גדול יותר, יש לעשות זאת בעדינות ובעזרת עוד נוזל סיכה. מומלץ לבצע את החדירה בצורה איטית תוך כדי גירוי של איבר המין ומומלץ שלפחות בהתחלה הצד הנחדר ישלוט בחדירה ויקבע את קצב ההתקדמות.



טוב, לאחר שעברתם את השלב הראשון בהצלחה ואתם מרגישים יותר בנוח לגבי מין אנאלי, נשמח להציע לכם מספר אביזרי מין אנאליים שיעזרו לכם לחקור יותר לעומק את התחום האנאלי.

אביזרי מין פופולארים בחנות שלנו