כיצד לבחור אביזרי מין?

כיצד לבחור אביזרי מין?

ישנם מאות, אם לא אלפי צעצועי מין שונים זמינים למכירה בכל חנויות הסקס. המבחר עצום ויכול לבלבל גם את המנוסים שביננו.


דרך אחת לבחור אביזרי מין היא לקרוא את הסקירות של לקוחות אחרים. אבל בזהירות כי יש ביקורות מוצרים מוגזמות , מעורפלות , או בעלות מידע חלקי או חסר. כמו כן יש להזהר מהמלצות המופיעות באתרים השונים ליד תמונות ופרסומות של המוצרים כדי להמנע מהטעיה.

אם אתה קונה אביזר מין או צעצוע מין כמתנה כדי להפתיע את בת הזוג שלך, בדרך כלל, אם אתה במערכת יחסים חדשה, מומלץ להמנע מלקנות אביזר מין קינקי מדי כגון אזיקים או שוט אלא אם אתה בטוח כי השותפה שלך תשתף פעולה ולא תפגע או תרגיש מאויימת. עדיף לקנות אביזר מין כגון רוקט פוקט או ויברטור איכותי יותר אשר ישמש גם לגרוי חיצוני וגם לחדירה. עבור גבר, אביזרי מין מתאימים בדרך כלל יהיו טבעת לפין (כדי להאריך את הזקפה) או פלאג אנאלי (לעיסוי הפרוסטטה), או מאונן (לצורך עינוג עצמי).

מספר כללים בסיסיים בבחירת אביזרי מין:
גודל - כאשר קונים אביזרי מין כגון דילדו או ויברטור, יש לוודא שהגודל לא גדול מדי למטרה לה הוא נקנה כדי לא לגרום לכאבים אשר יובילו לחוסר שיתוף פעולה מצד השותף\שותפה. ושהאביזר המדובר לא קטן מדי עד כדי בלתי מורגש. מומלץ להתחיל מאביזרים לגרוי חיצוני כגון רוקט פוקט ולהתקדם לויברטור משוכלל ואיכותי יותר כשלב שני.

צבעים וריחות - לצבע יש ללא ספק תפקיד חשוב בבחירת אביזר המין, הרבה יותר קל להתחבר ולהפתח לאביזר מין כמו ויברטור כאשר הוא בעל צורה וצבע מגרים ומלהיבים. הריח גם הוא משחק תפקיד חשוב, אביזרי מין אשר באים במגע עם האיזורים הרגישים ביותר בגופנו ראוי שיהיו מיוצרים מחומרים איכותיים ככל האפשר אשר לרוב יהיו חסרי ריח או בעל ריח נעים ולא חריף.

המרקם - כאשר בוחרים אביזרי מין, למרקם יש תפקיד חשוב, הרבה גברים מחפשים להרשים ולקנות אביזרי מין בעל בליטות או זיזים, אשר גורמים לאי נוחות אצל בת הזוג ויגרמו בעתיד לרתיעה משימוש באביזרי מין. מומלץ לבחור אביזרי מין כגון ויברטורים או דילדואים בעלי מרקם חלק ורך ככל האפשר מה שיגרום לתנועה חלקה יותר.

הגיינה - שני חוקים חשובים בתחום הגיינת אביזרי המין: 1. צעצועים העשויים סיליקון לעולם יהיו בטוחים יותר לשימוש וזאת בשל היותם חסרי נקבוביות ולכן קלים יותר לניקוי. 2. כאשר משתמשים באביזרי מין אנאליים כגון פלאג אנאלי, מומלץ מאוד להשתמש בקונדום היות והחיידקים השוכנים במעיים הם חיידקים מסוכנים,

צורה - לעולם אל תשתמשו באביזר גלילי כגון ויברטור, כאביזר מין אנאלי, הרקטום הוא בולען, ויהיה מאוד לא נעים להגיע למיון ולנסות להסביר לרופא מה בדיוק נתקע לכם שם. אביזרי מין אנאליים הם תמיג בעל בסיס רחב יותר או בעלי טבעת אשר בעזרתה ניתן למשוך ולהוציא את אביזר המין.

אביזרי מין פופולארים בחנות שלנו