טוב, החלטנו שאנחנו רוצים, אבל היכן כדאי לרכוש אביזרי מין?

כאשר החלטנו לפתוח את החנות, חשבנו על מקום שבו אפשר לראות לגעת ולקבל הסבר מקיף לפני שמבצעים את הרכישה. הסיבה היתה לנו די ברורה: הרכישה הראשונה של אביזרי מין אצל רוב האנשים, תקבע האם הם ירכשו אביזר נוסף בתקופה הקרובה או שיאבדו עניין בנושא. כבר שמענו המון סיפורים מלקוחות שקנו אביזר מין והתאכזבו או שלא ידעו כיצד לתפעל אותו והוא פשוט נשאר במגרה. הסיכוי שאנשים אלה יקנו אביזר נוסף הוא כמעט אפסי ולכן ליעוץ שלפני הרכישה יש תפקיד קריטי בתהליך של בחירת המוצר הנכון.

בחודשים הראשונים לפתיחת החנות התעקשנו לא למכור דרך אתר האינטרנט שלנו, והסיבה היתה שלא יכולנו לתת ללקוח את ההסבר והיעוץ המתאימים לפני שביצע את הרכישה. מה שלדעתנו פגע בשירות שאנו רוצים לספק. האי מייל והטלפון הם אמצעים לא מתאימים ולא אינטימיים מספיק ולכן לא הסכמנו בשום אופן לתת את האפשרות לבצע רכישה של אביזרי מין באתר. במשך הזמן קיבלנו המון תגובות מלקוחות שלא יכולים להגיע לחנות שלנו או שהם מדי מתביישים או שהם שייכים לקהילות שבהן הדיסקרטיות מאוד מאוד חשובה ולכן הם מעוניינים לבצע רכישה דרך האתר מבלי שאף אדם אחר יהיה בסביבה מה שעודד אותנו לאפשר לכל אותם אנשים לבצע רכישה מבלי להגיע לחנות ובעצם לאפשר רכישה גם באתר האינטרנט שלנו.

לרכישת אביזרי מין באינטרנט יש מספר יתרונות כגון דיסקרטיות והאפשרות לשבת בביתכם ולבצע השוואה לבד ולקבל את ההחלטה לאחר שבחרתם את המוצר המתאים. החיסרון של רכישה באינטרנט הוא שלא תוכלו לבחון את המוצר לעומק מה שבמוצרים רבים הופך את הרכישה לסוג של הימור. הבעיה החמורה יותר היא שלרוב חנויות האינטרנט בארץ המוכרות אביזרי מין אין באמת חנות מאחוריהן או כתובת שאליה ניתן לפנות בעת בעיה עם המוצר. מה שהופך את הרכישה לסוג של סיכון.

סיבה טובה לרכוש באינטרנט היא אם אתם גרים במקום מרוחק או שנסיבות אישיות אינן מאפשרות לכם להגיע לחנות עצמה. או שביקרתם בחנות וראיתם מוצר שאתם רוצים אך רציתם לשקול את הרכישה בזמנכם הפנוי.

בכל מקרה נשמח לעזור לכם אם בחנות שלנו שבדיזנגוף סנטר או באתר האינטרנט שלנו ולעזור לכם לרכוש מוצרים שיעשו לכם חשק לעוד

אביזרי מין פופולארים בחנות שלנו