הוראות שימוש לחגורת צניעות מדגם CB6000 ו CB6000s

חגורת צניעות זו היא הדגם החדיש ביותר שקיים היום בתחום זה, היא נמצאת בשימוש בכל העולם ע"י עשרות אלפי אנשים. אנו בטוחים כי שימוש נכון וישום של הוראות אלו יבטיחו לכם הנאה רבה מהשימוש במוצר זה.

כללי הזהב:


1) את חגורת הצניעות יש להלביש תמיד כאשר האיבר רפוי.
2) יש לשמן את ראש האיבר בנוזל סיכה או בשמן על בסיס סיליקון לפני הלבישה, נוזל סיכה על בסיס מים גם יעבוד אך יספג מהר יותר בעור.

חגורת צניעות CB6000-הטבעות הטבעות: יש להתחיל מהטבעת הגדולה ביותר, במשך הזמן הגוף מסתגל וניתן יהיה להשתמש בטבעת קטנה יותר אשר תתרום ליעילותו של המוצר. ככלל יש לוודא שניתן להכניס את הזרת בין האיבר לטבעת למניעת נזקים. הCB 6000 מגיעה עם טבעות המורכבות בצורת פאזל, יש תחילה לפרק את הטבעת ולהרכיבה מאחורי שק האשכים ואז לסגור אותה.




חגורת צניעות CB6000- פין נעילה פין הנעילה: לאחר בחירת האורך המתאים (אנו ממליצים להתחיל מהארוך ביותר) יש להשחיל את פין הנעילה בחור המתאים בטבעת.





חגורת צניעות לגבר CB6000- ספייסרים ספייסרים: עם הערכה מסופקים ספייסרים באורכים שונים, יש לבחור ספייסר שמתאים לאורכו של פין הנעילה שבחרתם.





חגורת צניעות לגבר CB6000- הכלוב

הכלוב: יש להחדיר את האיבר לתוך הכלוב במצב רפוי בלבד, יש לשמן את האיבר בחומר סיכה לפני ההחדרה לכלוב. מומלץ מאד להשתמש בחומר סיכה על בסיס סיליקון ולא על בסיס מים כאשר מתכוונים להשתמש בחגורת הצניעות לזמן ממושך.





חגורת צניעות לגבר CB 6000- מנעול

המנעול: לאחר ההרכבה יש להשחיל את המנעול בחור המיועד לכך בפין הנעילה. יש לוודא שהכלוב מורכב היטב ואינו גורם לכאבים חדים לפני הנעילה. הערכה מסופקת עם מפתח אחד בלבד, תנו את המפתח אך ורק לאדם עליו אתם סומכים במאה אחוזים עם היקר לכם מכל :).





חגורת צניעות לגבר CB6000 - מנעולי פלסטיק חגורת הצניעות לגבר ה CB6000עשויה מפוליקרבונט איכותי מה שהופך אותה למעשה לבלתי ניתנת לגילוי ע"י גלאי מתכות. החלק היחיד שעשוי מתכת הוא המנעול. לכן בכל אריזה של הCB6000 תקבלו גם 5 מנעולי פלטיק חד פעמיים עם מספר יחודי שבהם תוכלו להשתמש גם בנסיעות עסקים.



נקיון: את הכלוב יש לנקות במים וסבון. אין להשתמש בחומרי ניקוי כלשהם.

שימוש לאורך זמן: יש להתחיל בלבישת חגורת הצניעות לתקופות קצרות וכל פעם להאריך את משך הזמן. לאחר מקלחת עם חגורת הצניעות יש לייבש הייטב את חגורת הצניעות על ידי שימוש במקלוני צמר גפן. זיכרו! הכלוב ברובו אטום, חשוב מאד לוודא יבוש מוחלט לשם מניעת פריחה או הופעת פטריות. בלבישה לזמן ארוך מומלץ להוריד את חגורת הצניעות מדי מספר ימים לצורך ניקוי יסודי יותר של איבר המין.

אזהרות: חגורת צניעות אמורה לגרם לחוסר נוחות מסוים בעיקר בעת זיקפה, באם מורגש כאב חריג או שמופיעים סימנים כגון שטפי דם/ נקודות כחולות או פריחה, יש להפסיק להשתמש במוצר למספר ימים לתת לאיזור להחלים ולוודא את התאמת הטבעות/ הספייסרים.

אביזרי מין פופולארים בחנות שלנו